مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 23:302020-04-10اقتصادي

فارس من| محاسبه و تعیین تعرفه برق بر اساس مصوبه هیات وزیران اعمال می شود


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تعرفه برق توسط هیات وزیران مصوب شده و از طرف وزارت نیرو به شرکت ها ابلاغ می شود، بنابراین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان سوژه ای با عنوان به ثبت رسانده و درخواست پیگیری آن را داشته اند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: تعرفه برق توسط هیات وزیران مصوب شده و از طرف وزارت نیرو به شرکت ها ابلاغ می شود، بنابراین، شرکت توزیع نیروی برق این استان نمی تواند تصمیمی بابت تعرفه بگیرد.

سید مجید آزیز تصریح کرد: معمولاً تعرفه برق براساس مناطق گرمسیر و غیر گرمسیر ابلاغ می شود، در حال حاضر 4 منطقه گرمسیری در کشور وجود دارد که مشخص است در چه بازه زمانی تعرفه برق براساس مصرف کیلو وات انجام شود و به چه قیمتی مصاحبه شود.

وی با اشاره به مثال ذکر شده مبنی بر اینکه در مناطق جنوب به دلیل نبود گاز، تعرفه برق پایین حساب می شود، بیان کرد: محاسبه تعرفه پایین برق اصلاً به نبود گاز ندارد، چون این مناطق گرمسیر است براساس مصوبه هیات وزیران محاسبه تعرفه برق آنها پایین انجام می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یادآور شد: در این استان منطقه تعریف شده گرمسیری وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| محاسبه و تعیین تعرفه برق بر اساس مصوبه هیات وزیران اعمال می شود

فارس من| محاسبه و تعیین تعرفه برق بر اساس مصوبه هیات وزیران اعمال می شود